Thursday, June 30, 2011

Wooyoung masa kecik-kecik.. Mesti Comel!

Lagi beberapa hari je lagi aku nak balik shah alam. Tapi report aku masih lagi ade setengah baki yang tak siap. Boleh tak aku nak tangguh semester? haha takde keje betul nak tangguh semester hanya sebab tak siapkan report. aduyai... hari ni hari khamis.. sepatutnya anak buah aku yang nakal datang umah. whaaa.. tak sabarnya nak jumpa dia. rindu giler. aku tengok dia,terus teringat kat woo young.haha of course la tak same, tapi aku nak sangat anak buah aku ni nanti besar jadi cam wooyoung. hensem n cute. hehe

credit to google image
 
 
ni ariff, anak kedua abg long aku.

tak same ek? haha apa-apa aje la. teruk gile screen kmera henset aku, ni anak-anak buah aku la ni yang buat jadi macam ni.hee


yang paling suke menjahanamkan henset aku, budak dua orang ni ha,


ni la ifah n iwan, anak abg Ngah aku. 
(xde keje betul la ank buah aku ni posing mulut cmtu.kekeke :p)

aduyai..aku xde save la plak gmbr Adam, abg kepada Ariff. huhu nanti ade mase, aku ltak gmbr dia. Dah la diaorang tak jadi datang umah hari ni. Memang tak sempat la nak jumpe jawabnya, sebab ahad ni aku da nak balik shah alam. whaaaa.. Diaorang duk kat Kuala Terengganu, Aku duk kat Kemaman. Dua jam perjalanan. Jauh gak uh.
Kalau ifah ngn iwan, memang diaorang selalu ada kt umah aku. Sebab umah dekat je. hehe


Mood : nak siapkan report cepat. haha :p

No comments:

Post a Comment