Thursday, June 23, 2011

Seminggu yang Kritikal !

Ada lagi lebih kurang seminggu untuk aku siapkan laporan latihan industri. Kena bermati-matian untuk dapatkan maklumat dan isi-isi yang betul dalam tempoh yang kritikal ni. haha tu la, orang suh siapkan laporan dulu tak nak, pentingkan keje part time sangat. sekarang tengok siapa yang rugi.. mak aih, dah la gaji tak masuk-masuk lagi. okeh okeh, lupakan dulu sal gaji, sekarang ni tingkatkan usaha untuk siapkan laporan dulu. hahaha
nak tingkatkan usaha camna law diri asyik terfikir sal nak usha blog orang je. abang-abang kat umah dah bising, kononnya prihatin kat aku, cukup-cukup la tu on9, p siapkan report dulu, padahal diaorang ada udang di sebalik mee. ingat aku tak tahu yang diaorang tu sebenarnya nak on9 plak. (umah aku ni pakai modem biase je, xde wifi, sebab tu kene FCFS. FCFS tak tahu? First Come,First Serve la. kekeke :p law ade wifi, takdenye aku nak berebut-rebut dengan abang aku untuk 0n9. Peace !)
haish nyamuk ni, orang nak berblogging pun, sibuk dia nak kacau. banyak plak diorang ni keluar time Maghrib camni. ok lah, wish me luck(sempat siapkan report yang memerlukan minimum80m/s tak termasuk lampiran.) mak aih.. pening kepala. Nak tengok anime kateikyoushi hitman reborn jap, semalam penat-penat loading, tibe-tibe je blackout. tau-tau je la pc, habis terpadam semua. geram geram.. hehe

No comments:

Post a Comment