Monday, May 30, 2011

Hari ini...

Report tak siap lagi. siapa boleh tolong siapkan? whaaa..

 orang lain da siap banyak kowt..
aku ape je yang siap? mak ai...
mau kelam kabut aku dibuatnya nanti..

aku ingat nak berhenti part time 15 hari bulan ni, tapi, bos aku cam berat hati je nak lepaskan aku. aku ni pulak senang kesiankan orang, tengok la macm hari ni, pautnya aku off hari ni, tapi dek kerana kesiankan kawan sekerja aku yang kerja sorang sorang je malam ni, aku ikutkan jugak kerja malam ni.

 masuk kerja pukul 6 petang balik pukul 10 malam. mana ada masa nak siapkan report. letih kowt... hee
 tak hendak seribu dalih la katakan..

hari hari kerja, macam macam cerita aku dapat.
 skang dah pukul 4, nak kuar jap, nanti pukul 6 nak pergi kerja, doakan aku selamat pergi dan balik.. :)

No comments:

Post a Comment