Tuesday, May 17, 2011

Baru baru ini !

Pergh.. patut la kawan aku wat muka blurr je mase aku cakap tak leh check result mase tu, sebab ramai yang tengah check in nak check result kat laman web rasmi politeknik masing masing. rupa-rupanya laman web politeknik dia lagi advanced daripada politeknik aku.hahaha
mana tidaknya, dia boleh check result dia menerusi e-portal pelajar, di mana, dia hanya perlu buka satu laman yang menunjukkan tentang butiran diri dia beserta gambar dan semua maklumat maklumat yang diperlukan, sebagai contoh,markah penilaian berterusan,nilai mata merit n macam macam lagi.huhu tak macam laman web politeknik aku, sejak dari sem satu hingga sem tiga,setiap kali aku nak check result, mesti akan ambil mase sampai tiga hingga empat hari kerana terlalu ramai pengguna yang meng"akses" laman yang same untuk check result.memang aku salute la Politeknik Tuanku Sultanah Bahiyah di Kulim itu.hee



No comments:

Post a Comment