Saturday, December 31, 2011

Last day of 2011 .

Gosh ! today is the last day for the year 2011 . Time goes quite fast . hahaha 
#mimpi ape aku hari ni nak writing2 bagai.. 
urh . aku baru je blogwalking kat blog kawan aku . 
I'm quite shock . I'm never expect it . but thanks my dear BFF . love ya too . heheh 
ni link blog my BFF . agak-agak nak kenal dengan BFF aku try la klik sini k ? hehe
Panjang berjela-jela BFF aku punya wishlist sedangkan aku langsung tak terfikir semua itu . 
aku tak terfikir pun nak ubah diri aku padahal aku perlu ubah diri aku supaya tak jadi macam dulu lagi , banyak menyusahkan orang je , so , aku tetiba je terfikir tadi nak buat wihslist for the year 2012 , 
kat bawah ni ade serba sedikit wishlist aku untuk aku laksanakan bermula tahun baru ini . 

My wishlist for the year 2012 !!


  1. tahun baru semester baru , aku nak cuba dapatkan AKJ untuk semester ni memandangkan ini adalah semester terakhir aku di Politeknik .
  2. aku nak cuba jadi pelajar yang outspoken , tak malu-malu lagi depan pelajar lain .
  3. aku nak cuba jadi kawan yang dapat susah senang dengan kawan-kawan yang aku selalu abaikan . #i'm sorry for my attitude , i'm trying my best to be your good friend . =)
  4. aku nak lupakan semua benda yang telah meninggalkan kenangan pahit sepanjang tahun 2011 . #i'm letting him out of my life , so , never ask about him again . i hope i can .
  5. aku nak cuba jadi seorang yang tak lembut hati . #depends on situation , i'm not letting someone fools me again . too much hurt inside .
  6. aku nak jadi seorang anak yang baik untuk parent aku , jadi seorang adik yang disayangi oleh abang-abang aku , jadi seorang hamba yang selalu patuh pada perintah-Nya . #slowly change .
hehehe sori sori , tadi aku cakap serba sedikit je wishlist aku , 
tapi aku rasa macam banyak jugak wishlist aku untuk tahun ni . 

#tapi tak lebih daripada sepuluh , takde laa banyak sangat kann.. =) 

Semoga tahun baru yang mendatang ini dapat memberikan lebih banyak kenangan yang indah buat kita semua  .

No comments:

Post a Comment