Friday, December 23, 2011

APA PON TAK BOLEH .

Hidup ni mudah je kena tipu kan ? Walau dah cuba sedaya upaya untuk tidak meletakkan sepenuh harapan kat dia , tapi hati ni terlalu mudah untuk memberi sedangkan dia hanya main-main je . kenapa aku tak ikut kata hati aku ? kenapa mesti percaya jugak kat dia ? segalanya kerana aku takut menyesal di kemudian hari tetapi tengok lah sekarang macam mana , lagi teruk rasanya daripada menyesal . menyesal dan kecewa , satu perasaan yang berbeza . kenapa perlu meyakinkan aku tentang perasaan dia kalau dia tak terniat nak bersama aku ? memberi pun susah , menerima pun susah . Disakiti dan tersakiti . hehe

aku inginkan dirimu datang dan temui aku , kan ku katakan pada mu aku sangat mencintai dirimu .
semoga kau kan mengerti tentang perasaan ini .

No comments:

Post a Comment