Saturday, November 5, 2011

JJX is not stands for Juliana Jamalluddin Xboyfriend . =)

P/s  : Entri kali ni tentang JJX . =)

Perkenalan yang tak sampai setahun buat aku jatuh sayang kat dia . 
tak tahu kenapa .. sayang tu tak kira bila masa dan tempat kan ? 
orang cakap sayang tak sama dengan cinta . 
sebenarnya aku sayang dia = aku cinta dia . itu bagi aku . hehe
 aku cuma cakap sayang , sebab aku malu nak ngaku aku cinta dia . haha 
ye la , takkan aku nak ngaku aku cinta dia , 
sedangkan aku cakap kat dia , aku sayang dia pun , dia tak bagi respon . 
huhurm malang betul .. 

mungkin betul cakap kawan aku , jodoh aku nanti aku jumpa bila dah bekerja kot . 
takleh ke dia jadi jodoh aku ? tak sesuai ei ? umm ummm 
entah entah dia tu suami orang , kan ? 
aku dah la tak tahu sangat pasal diri dia . 
cinta aku ni cinta monyet ke ? 
tak tak tak ... 
takkan cinta monyet kot . 
ummm 
cinta bertepuk sebelah tangan je . hahaha
 umm .. 

Aku suka tengok dia pakai spek , 
sebab dia akan mengingatkan aku kepada senior aku . 
tapi dia nampak lagi sweet bile tak pakai spek . 

Gigi dia ! 
aku suka tengok gigi dia . hehe 
kalau tengok gambar dia , aku akan tengok gigi dia . hehe 
dia amik gambar tak kacip bibir , sape suruh . 
memang nampak la gigi dia . hehe
 tapi aku suka . 
kawan aku cakap kat aku , 
suh bagitahu kat dia , lain kali amik gambar , kacip bibir , baru tak nampak gigi . hehehe
tapi aku tak bagitahu pun kat dia , sebab aku takut dia marah aku tunjuk gambar dia kat kawan aku . ummm
salah ke aku tunjuk gambar orang yang aku sayang kat kawan aku ?
 sekurang-kurang nya kawan aku tahu rupa lelaki yang selalu buat aku menangis malam-malam . 
err .. sorry AWAK .. =) hurmm .. 
I miss you so damn much . I wanna meet you .

err .. tersentimental lak kat sini .. hehehe 
mata dia menarik perhatian aku . 
sebab tu aku cakap dia lagi sweet tak pakai spek sebab mata dia cantik . 
sangat cantik . 
aku tak tahu nak describe camna . 
mata redup ke ?
 err .. bukan kot . 
mata kuyu ? 
hurmm .. 
ye kot mata kuyu .. 
err .. hehe 

dia cakap dia jahat , ada ke orang nak ngaku diri sendiri jahat kalau dia takde wat pape pun ?
 hurm .. aku pun tak tahu . 
Walauapapun , aku tetap tak percaya dia jahat , 
sebab di mata aku , dia yang paling baik . 
Sebab tu aku sayang dia . Sayang sangat-sangat . 
No other words I can express to show I love him very much . ermm ... 

perbezaan umur antara kitaorang , 7 tahun . ketara sangat ke ? 
huhurmm ... cinta tak kira usia .. 
err .. apa aku ni , dia tak cinta kan aku pun , aku je yang sayangkan dia . hurm .. 
aku teringat masa aku dengan dia mula-mula kenal , 
dia selalu ade dengan aku mase boy aku wat tak endah kat aku . 
Sampai la sekarang aku dah clash dengan boy aku , dia sentiasa ada dengan aku . 
Banyak masa yang dia luangkan untuk aku , walaupun hanya dalam mesej . 
Aku hargai sangat-sangat , 
terkadang aku terasa kenapa la aku tak kenal dia sebelum aku kenal ex boy aku . hurm .. 
ntah ntah dia anggap aku ni adik dia je ? ummm
 ape je yang dia cakap , yang memburukkan diri dia , 
aku tak pernah percaya , aku pun tak tahu kenapa . 
aku cuma tak mampu nak percaya je sebab dia adalah orang yang aku sangat sayang .
=)

No comments:

Post a Comment