Wednesday, December 22, 2010

...Hari ku seharian...

Hari ni sekali lagi hidup aku same seperti semalam.. 
Rutin harian, pagi kerja, balik petang,mandi makan, online skejap,n then tido... 
Tapi istimewanya hari ini bagi aku ialah aku dapat tahu duit pinjaman ptptn aku da masuk beberapa hari yang lepas.. 
boleh la aku nk berbelanja sakan.. 
sebelum ni asyik mintak dengan mak ayah je. 
da naik berbuih mulut aku hari-hari mintak duit.. 
sekurang-kurangnya bila da ade duit dalam akaun sendiri, xde la perlu mintak-mintak lagi.. 
mesti korang pelik kn? aku da kerja, tapi guna duit pinjaman ptptn, knp xgune je gaji kn? 
haa... itu la masalah aku sekarang ni... hehe aku sebenarnya sedang praktikal.. aku kan student.. (lain kali tengok betul-betul kt profile aku, ke korang ni xtengok?) 
nak dijadikan cerita, aku praktikal dengan jabatan kerajaan, memang xde elaun la jawabnye.. 
harapkan duit ptptn je la.. tapi da cukup la tu, sebab aku pun menetap kat umah je, xperlu nak kuarkan duit untuk bayar duit sewa umah.. makan pun dah lepas, tanggung oleh mak ayah.. heh3.. 
tapi yang xbestnya, aku tengah fikir, same ada nk beli laptop atau nk modified motor? 
law beli laptop, senang nak buat assignment, xperlu nak pinjam kawan punye. 
tapi law modified motor, nanti boleh bawak motor dari umah ke shah alam, senang nanti nak ulang alik dari poli dengan umah sewa.. 
law xde motor, xkn hari-hari nak ulang alik naik cab? pokai la law camtu.. hmmmm   
malas la fikir sal tu.. tetiba teringat kat budak2 umah sewa.. 
miss u baby.. ain.. zati.. sha.. fel.. datin.. kecik.. shida.. mijah.. n the cutest person for me, niena~~ haha kecil molek orangnye, tp membebel je kerja dia.. ye ke? ye kowt.. hehe 




          p/s: haha aku ase cam aku plak yang kuat membebel sebenarnye..ye ke?
               ye la tu..hehe 

No comments:

Post a Comment